Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ

για την Κωνσταντίνα που της αρέσει ο Σαχτούρης

Πλούσιο υλικό με ποιήματα του Σαχτούρη μπορείς να βρεις στο "Μικρό απόπλου"
ενώ συγκεκριμένα για τα "δώρα" μπορείς να δεις ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις στο ιστολόγιο "Σημειώσεις Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" του Κων/νου Μάντη και εδώ

Παραθέτω ό,τι μου κέντρισε το ενδιαφέρον και θα μπορούσε να συνεξεταστεί στα πλαίσια των ποιημάτων για την ποίηση

Το κεφάλι του ποιητή

Έκοψα το κεφάλι μου
τό 'βαλα σ' ένα πιάτο
και το πήγα στο γιατρό μου

—Δεν έχει τίποτε, μου είπε,
είναι απλώς πυρακτωμένο
ρίξε το μέσα στο ποτάμι και θα ιδούμε

τό ριξα στο ποτάμι μαζί με τους βατράχους
τότε είναι που χάλασε τον κόσμο
άρχισε κάτι παράξενα τραγούδια
να τρίζει φοβερά και να ουρλιάζει

το πήρα και το φόρεσα πάλι στο λαιμό μου

γύριζα έξαλλος τους δρόμους

με πράσινο εξαγωνομετρικό κεφάλι ποιητή


ΟΙ ΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ

Όμως υπάρχουν ακόμα

λίγοι άνθρωποι

που δεν είναι κόλαση

η ζωή τους



υπάρχει το μικρό πουλί ο κιτρινολαίμης

η Fraülein Ramser

και πάντοτε του ήλιου οι απομείναντες

οι ερωτευμένοι με ήλιο ή με φεγγάρι





ψάξε καλά

βρες τους, Ποιητή!

κατάγραψέ τους προσεχτικά

γιατί όσο παν και λιγοστεύουν

λιγοστεύουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου